Aktualności

  • Pomoc konsumentom

    Zamierzasz wziąć kredyt?

    Powiatowy Rzecznik Konsumentów zwraca uwagę konsumentów na ryzyko wzrostu stóp procentowych.

  • Pomoc konsumentom

    Przed pokazem odwiedź Powiatowego Rzecznika Konsumentów

    Wybierasz się na prezentację produktów bądź usług? Przed pokazem skonsultuj się osobiście lub telefonicznie z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów w Pszczynie. Uchroń się przed niechcianym zakupem i utratą pieniędzy.

  • Pomoc konsumentom

    Rolowanie pożyczek - zarzuty Prezesa UOKiK

    Do UOKiK trafiły skargi konsumentów na pożyczki udzielane za pośrednictwem portali Szybkagotowka.pl oraz Freezl.pl, których właścicielem jest Compare Group ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Współpracuje ona z 3 firmami pożyczkowymi z Warszawy: Szybka Gotówka, Gwarant24 oraz Centrum Rozwiązań Kredytowych, które udzielają pożyczek na okres od 1 do 30 dni.

  • Pomoc konsumentom

    Wyprzedaże - takie same prawa

    Summer Black Friday, Ausverkauf, Soldes jusqu'a 50 proc., czy po prostu letnia wyprzedaż - pod tymi nazwami kryją się wakacyjne promocje na towary i usługi - nie tylko w Polsce, ale i zagranicą. Szał wyprzedaży trwa, obniżki wkrótce mogą sięgnąć 80 proc. Łatwo stracić głowę i dokonać niewłaściwego wyboru - przypomina UOKiK.

  • Pomoc konsumentom

    Uwaga Konsumenci!

    Przypominamy, że od dnia 3 lipca 2021 r. zmieniają się przepisy prawa energetycznego, w tym m.in. w zakresie sposobu zawierania umów sprzedaży paliw gazowych, energii elektrycznej lub umów kompleksowych dotyczących dostarczania tych paliw lub energii.

  • Pomoc konsumentom

    Rekompensaty dla klientów Fortum Marketing and Sales

    Podszywanie się pod inne firmy, wprowadzanie w błąd co do wysokości przyszłych rachunków za prąd i gaz, utrudnianie odstąpienia od umowy - to tylko niektóre praktyki, jakich mogła się dopuszczać firma Fortum Marketing and Sales Polska.

  • Pomoc konsumentom

    Nie daj sobie ukraść pieniędzy z konta - UOKiK ostrzega

    UOKiK otrzymuje skargi od konsumentów, którzy w wyniku oszustwa stracili pieniądze z konta. Przypominamy, że bank powinien w ciągu jednego dnia roboczego oddać konsumentowi utracone w wyniku oszustwa środki, a następnie wyjaśnić kto odpowiada za incydent lub zgłosić takie przypadki organom ścigania.