Powiat pszczyński - podstrona

Pomoc konsumentom

Bezpieczny senior - jak nie dać się oszukać w Internecie

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza seniorów i ich opiekunów na webinarium „Bezpieczny senior - jak nie dać się oszukać w Internecie” organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku - CEDUR, we współpracy z Komendą Główną Policji oraz Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.

Grafika przedstawiająca seniorów i informacje o webinarium.

Webinarium (spotkanie online) odbędzie się 22 stycznia 2024 roku (17.00-18.30).
Rejestracja na webinarium CEDUR odbywa się online, tj. poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy otwiera się w nowym oknie.

Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium. W przypadku zgłoszeń, które wpłyną w dniu wydarzenia, potwierdzenia uczestnictwa oraz zaproszenia na spotkanie będą przesyłane na bieżąco.

Celem spotkania online (webinarium) jest przekazanie w przystępny sposób wiedzy na temat zagrożeń na rynku finansowym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.

W celu uczestnictwa w spotkaniu niezbędne jest stabilne łącze internetowe.
W spotkaniu uczestniczyć można poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację Cisco Webex.

Potwierdzenia uczestnictwa zostaną przesłane przed webinarium, a szczegółowe informacje techniczne zostaną przesłane po potwierdzeniu uczestnictwa oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem na spotkanie.

Udział w webinarium jest bezpłatny. Uczestnicy spotkania otrzymają prezentację.

Pytania dotyczące organizacji webinarium należy kierować na adres cedur@knf.gov.pl podając w temacie wiadomości tytuł i datę wydarzenia.

(źrodło: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego)

Wprowadzenie: Biuro Rzecznika Prasowego

Inne wiadomości

  • Pomoc konsumentom

    Forkon pomaga poszkodowanym przez powódź

    Forum Organizacji Konsumenckich Forkon - zrzeszenie największych i najbardziej doświadczonych organizacji konsumenckich w Polsce solidaryzując się z ofiarami wrześniowej powodzi włącza się w pomoc ofiarom kataklizmu, który nawiedził południowo-zachodni rejon naszego kraju.

  • Pomoc konsumentom

    Bezpieczeństwo w sieci - powódź

    Powódź i związana z nią sytuacja to czas zwiększonej aktywności cyberprzestępców, którzy wykorzystują socjotechnikę i manipulację. Oszuści przygotowują kampanie phishingowe, fałszywe zbiórki i reklamy w mediach społecznościowych promujące nieprawdziwe inwestycje.

  • Pomoc konsumentom

    Część 3. Wakacyjny poradnik

    Planując podróż samolotem warto zapoznać się z przysługującymi prawami. Co zrobić, gdy lot jest odwołany? Czy przysługuje nam odszkodowanie? Więcej informacji znajdziecie w naszym artykule.