Konsultacje społeczne
Ogłoszenie o konsultacjach społecznych dotyczących projektu uchwały w sprawie ustalenia stawek opłat za usunięcie pojazdu z drogi na obszarze Powiatu Pszczyńskiego i jego przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu w roku 2023.
Zarządzenie nr 43/2022 Starosty Pszczyńskiego
z dnia 19 października 2022 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektu uchwały w sprawie ustalenia stawek opłat za usunięcie pojazdu z drogi na obszarze Powiatu Pszczyńskiego i jego przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu w roku 2023.
Na podstawie art. 3d ust. 2 i ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t. j. Dz. U. z 2022r. poz. 1526 z późn. zm.) oraz Uchwały NR II/12/10 Rady Powiatu Pszczyńskiego z dnia 22 grudnia 2010 r. w sprawie przyjęcia zasad i trybu konsultowania z radą działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji
zarządzam co następuje:
§ 1. Ogłaszam przeprowadzić konsultacje społeczne dotyczące projektu uchwały w sprawie ustalenia stawek opłat za usunięcie pojazdu z drogi na obszarze Powiatu Pszczyńskiego i jego przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu w roku 2023.
§ 2. Celem konsultacji jest poznanie opinii i uwag dotyczących ww. projektu. Uzyskane opinie nie mają charakteru wiążącego.
§ 3. Termin rozpoczęcia i zakończenia konsultacji ustala się na okres od 24 października 2022 r. do 2 listopada 2022 r.
§ 4. Forma konsultacji: zgłaszanie opinii lub uwag w sprawie będącej przedmiotem konsultacji, na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia w formie:
- korespondencji elektronicznej e-mail na adres: j.twardzik@powiat.pszczyna.pl;
- pisemnie na adres Starostwa Powiatowego w Pszczynie, z siedzibą przy ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna;
- osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Pszczynie, z siedzibą przy ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, w godzinach jego urzędowania.
§ 5. Za prawidłowe przeprowadzenie konsultacji odpowiada Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Pszczynie.
§ 6. Wykonanie zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Komunikacji i Transportu.
§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Do pobrania:
Projekt uchwały o stawkach na usuwanie pojazdów na rok 2023, format pliku: DOCX, rozmiar: 19.93 KB
Formularz zgłaszania uwag, format pliku: DOCX, rozmiar: 16.53 KB
Wprowadzenie: Biuro Rzecznika Prasowego