Pomoc konsumentom

Polkomtel usunie nieprawidłowości związane z SMS-ami premium i wypłaci rekompensaty konsumentom

Polkomtel odrzucił Twoją reklamację związaną z usługami premium z wykorzystaniem numerów 7218 i/lub 60228? Dostaniesz zwrot podwojonej opłaty, którą poniosłeś z powodu korzystania z tych usług

Dłoń trzymająca telefon komórkowy.
fot. pixabay.com

To efekt decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Polkomtel został zobowiązany do systemowych zmian, które wyeliminują nieprawidłowości w świadczeniu usług o podwyższonej opłacie.

Więcej informacji na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów otwiera się w nowym oknie.

(źródło: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów)

Wprowadzenie: Biuro Rzecznika Prasowego

Inne wiadomości

  • Pomoc konsumentom

    Rekompensaty dla klientów Fortum Marketing and Sales

    Podszywanie się pod inne firmy, wprowadzanie w błąd co do wysokości przyszłych rachunków za prąd i gaz, utrudnianie odstąpienia od umowy - to tylko niektóre praktyki, jakich mogła się dopuszczać firma Fortum Marketing and Sales Polska.

  • Pomoc konsumentom

    Nie daj sobie ukraść pieniędzy z konta - UOKiK ostrzega

    UOKiK otrzymuje skargi od konsumentów, którzy w wyniku oszustwa stracili pieniądze z konta. Przypominamy, że bank powinien w ciągu jednego dnia roboczego oddać konsumentowi utracone w wyniku oszustwa środki, a następnie wyjaśnić kto odpowiada za incydent lub zgłosić takie przypadki organom ścigania.