Powiat pszczyński - podstrona

Ogólne

Konkurs na stanowisko Dyrektora Biura Związku Gmin i Powiatów Subregionu Centralnego

Zarząd Związku Gmin i Powiatów Subregionu Centralnego (zwany dalej „Związkiem”) ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Biura Związku w pełnym wymiarze czasu pracy.

Osoby zatrudniona na stanowisku Dyrektora będzie odpowiedzialna za:
- Organizację i kierowanie pracą Biura Związku;
- Wykonywanie uchwał Zarządu Związku;
- Realizację decyzji podjętych przez Zarządu Związku;
- Realizację ramowego planu działalności oraz rocznego planu finansowego Związku;
- Opracowywanie planu finansowego oraz ramowego planu działalności na kolejne lata;
- Koordynowanie realizacji zadań dotyczących programu działań dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Subregionu Centralnego, w tym w szczególności monitorowania wdrażania projektów w nim ujętych, zaawansowania finansowego, monitorowania wskaźników określonych przez Zarząd Województwa Śląskiego oraz składania niezbędnych informacji / raportów określonych przez Zarząd Województwa Śląskiego;
- Współpracę z gminami i powiatami w zakresie realizacji zadań statutowych;
- Pełnienie funkcji zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Biura.

Wymagania niezbędne
- Wykształcenie wyższe magisterskie;
- Udokumentowane zatrudnienie w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym co najmniej 3 lata na stanowiskach kierowniczych;
- Opracowanie i przedłożenie koncepcji funkcjonowania Biura Związku Gmin i Powiatów Subregionu Centralnego;
- Znajomość następujących dokumentów:
- Projekt rozporządzenia ogólnego KE na lata 2014 - 2020
- Strategia Europa 2020
- projekt Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 z października 2013;
- projekt Uszczegółowienia Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 z lipca 2013;
- „Zasady Realizacji Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych w Polsce”, zatwierdzone przez Ministra Rozwoju Regionalnego w lipcu 2013 r.;
- Strategia Rozwoju Województwa Śląskiego „Śląskie 2020+”;
- Ustawa o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2013 poz. 594 j.t.);
- Ustawa o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2013 poz. 595 j.t.);

Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w przygotowaniu wniosków w celu pozyskania środków, jak również realizacji projektów finansowanych z funduszy unijnych - co najmniej trzyletnie;
- Znajomość języka obcego - preferowany angielski;
- Biegła znajomość obsługi komputera w zakresie programów WORD, EXCEL, POWER POINT

Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne:
- Umiejętność strategicznego myślenia, odporność na stres, umiejętność organizacji pracy własnej i podległego zespołu, komunikatywność, dyspozycyjność, zaangażowanie i odpowiedzialność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys zawodowy;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe i staż pracy;
- koncepcja funkcjonowania Biura;
- oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.

Informacje dodatkowe:

Konkurs ma charakter dwuetapowy:
I etap - test merytoryczny
II etap - rozmowa kwalifikacyjna.
Do testu merytorycznego zostaną dopuszczeni kandydaci, którzy spełnią wymagania dotyczące wykształcenia, stażu pracy oraz złożą wszystkie wymagane dokumenty.
W przypadku, gdy liczba kandydatów kwalifikujących się do konkursu byłaby mniejsza niż 5, Komisja może podjąć decyzję o przeprowadzeniu konkursu w ramach jednego etapu - rozmowy kwalifikacyjnej.

Oświadczenia, CV, list motywacyjny powinny być własnoręcznie podpisane.
Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem przysięgłym.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z opisem „Konkurs na stanowisko Dyrektora Biura ZGiPSC”, Imię i nazwisko, Adres zamieszkania, nr tel., adres mailowy w terminie do 13 stycznia 2014 na adres:

Urząd Miejski w Gliwicach
ul. Zwycięstwa 21
44-100 Gliwice
Pok. 370
Biuro Rozwoju Miasta
Decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Gliwicach.

Dodatkowe informacje:
- Informacje na temat niniejszego konkursu tj. wyniki z poszczególnych jego etapów oraz wyniki konkursu będą publikowane na stronie internetowej Miasta Gliwice w zakładce „Subregion Centralny” oraz na stronie internetowej Miasta Katowice w dziale Aktualności.
- Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Gliwicach po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 32 239-11-00.
- Nadesłane oferty nie będą odsyłane.
- Miejsce świadczenia pracy: Gliwice, ul. Bojkowska 37

Do pobrania:
REGULAMIN KONKURSU NA STANOWISKO DYREKTORA BIURA ZWIĄZKU GMIN I POWIATÓW SUBREGIONU CENTRALNEGO, format pliku: PDF, rozmiar: 109.66 KB

Inne wiadomości