Jak załatwić sprawę?

Od 1 lipca w Starostwie Powiatowym w Pszczynie została przywrócona bezpośrednia obsługa klientów. Aby załatwić sprawę w urzędzie, należy wcześniej zarezerwować wizytę:

1. Wydział Komunikacji i Transportu; Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami oraz Terenowy Punkt Paszportowy Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
Wizyta w urzędzie w celu załatwienia spraw w tych wydziałach możliwa wyłącznie po dokonaniu rezerwacji terminu za pomocą e-kolejki: kolejka.powiat.pszczyna.pl
Rezerwacja może być dokonana:
a) najwcześniej na 2 tygodnie przed planowanym terminem wizyty,
b) najpóźniej na dzień przed planowanym terminem wizyty.
c) termin wizyty musi zostać potwierdzony, do 1 godz. od zarezerwowania poprzez wejście w link wysłany na adres e-mail. Po tym czasie rezerwacja niepotwierdzona PRZEPADA.

2. Sprawy w pozostałych wydziałach starostwa można załatwiać po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty – Wykaz numerów telefonów do wydziałów

3. Osoby, które nie dokonały rezerwacji wizyty w urzędzie, mogą nadal umieszczać wnioski w skrzynkach podawczych, które znajdują się przy wejściu do budynku.

Na terenie urzędu prosimy Klientów o:
- dezynfekcję rąk po wejściu do budynku
- zasłanianie ust i nosa
- korzystanie z oznakowanych miejsc siedzących i stojących

Szczegóły: Od 1 lipca przywrócona bezpośrednia obsługa klientów w starostwie - szczegóły

Wydział Komunikacji i Transportu