Protokół z przebiegu przeprowadzonych konsultacji
Protokół z konsultacji projektu uchwały Rady Powiatu Pszczyńskiego w sprawie ustalenia stawek opłat za usunięcie pojazdu z drogi na obszarze Powiatu Pszczyńskiego i jego przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu w roku 2026.
Zgodnie z uchwałą nr 364/93/25 Zarządu Powiatu Pszczyńskiego z dnia 21 października 2025 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji dotyczących projektu uchwały Rady Powiatu Pszczyńskiego w sprawie ustalenia stawek opłat za usunięcie pojazdu z drogi na obszarze Powiatu Pszczyńskiego i jego przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu w roku 2026 w dniach od 23 października 2025 r. do 31 października 2025 r. przeprowadzono konsultacje.
Informację o przeprowadzeniu konsultacji opublikowano w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiat.pszczyna.pl) otwiera się w nowym oknie, na stronie internetowej Powiatu Pszczyńskiego (www.powiat.pszczyna.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Pszczynie.
W wyznaczonym terminie nie wpłynęły wnioski, opinie ani uwagi dotyczące treści projektu uchwały.
Wprowadzenie: Biuro Rzecznika Prasowego